Loisa, svar på frågestunden

1. hur lärde ni känna varann
2. är ni bästavänner
3. vill ni bli ngt stort genom bloggen?
4. vad vill ni med livet, då menar jag hur kommer det typ se ut om 10 år osv!

sv:   1.
vi lärde känna varann i skarpnäck när vi var 4 år. vi började prata med varann! 2. ja! 3. såklart man vill det, fast det kommer aldrig hända haha! 4. om 10 år är jag 24 då tror jag väl att jag kommer jobba och ha flyttat hem ifrån!

 Jag har en fråga, är ni två kompisar som bloggar? eller är ni syskon?
sv: vi är kompisar

känner du michaela fallenholm loisa?
hur är hon som person?
är du bra vän med henne? jag vill lära känna henne hhihi

sv: hahahaha, ja jag känner henne. hon är galen! ja eller för mig är hon en av mina närmsta vänner! okej, hahaha

Är ni sånna dära som festar , röker & dricker ?
e ni oskulda?

sv: festar nej, kan hända ngn gång men inte lixom varje helg! röker och dricker gör jag absolut inte! ja jag e oskuld

okej, en fråga.. hur lärde ni känna varandra?
take care :)

sv: står längre upp!

Okej.. varför började ni blogga?
sv: det är kul :)

vad ska du hitta på denna onsdag? :)
kram

sv: jag vet inte :P

Vilka länder kommer ni ifrån?
sv: jag kommer ifrån sverige och makedonien

vad vill ni bli när ni blir stora?
sv: jag skulle vilja bli artist, men det är gansla svårt att bli. annars vill jag äga en egen nagel salong :) eller så vill jag bli polis haha

tre saker ni är mest rädda för ?
sv: INSEKTER, att världen ska gå under 2012 (kommer nog hända, jag tror faktist på det, och det håller på nu, först jordbävningen i HAITI, sen det dära i chile och det kommer komma massor mer över stilla havet) och att dö är jag rädd för!

Favorit program?
sv: har inget favorit program men favorit serie är despirte houswies

säg alla era närmaste kompisar
sv: Patricia, soumaya, mickis, emma

hur långa är ni/vad väger ni?
oskuld?
bästa och sämsta med er själva?
varför bloggar ni?
sv: jag är 173 cm, vad jag väger är hemligt ;) ja jag e oskuld. det sämsta är att jag har dåligt självförtroende, det bästa är väl att jag har sjuk humor ;)

Har ni någon pojkvän?
Är ni syskon? (tvillingar kanske)
Varför började ni blogga? (tillsammans)
Puss brudar :)
sv: nej jag har ignen pojkvän, vi säger att vi är som syskon, vi har känt varann sen vi var 3-4 år och vi beter oss som syskon också haha
det skulle vara roligare om man var två på en blogg!

vilka är era närmsta vänner?
är ni vänner , kusiner eller syskon? :)
KRAM
sv: varför tror alla at vi är syskon haha men vi är kompisar!

vilka bloggar följer du?:)
sv: kissies, paow, kenzas, mina vänners, dessies lite!

Hur många läsare har ni ungefär i veckan ?
sv: varje dag har vi 80-100

hur långa är ni?
röker ni?
dricker ni?
hur många har ni på msn? :))

sv: 173, nej jag röker inte eller dricker!  jag vet inte haha :P

spelar du basket loisa?
är du bra, hur länge har du spela?

sv: ja jag spelar basket, nej inte så bra, 5 år haha!

okej hm, hur länge har ni kännt varanadra ? och vad lyssnar ni på för musik helst?:)
sv: 10 år! rnb

1. vad vill ni bli när ni blir stora?
2. vad ska ni göra i sommar

sv: artis, eller äga en nagelsalong, eller polis ;)
kollo, grönan, sola & bada, sova, vara med vänner!


/ loisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0