Loisa:pinsam dag

idag var jag med mulki, andrea och soumaya rebecca, mickis, arelis, sofia, hiba momuna, ouarda , lamya. hahah vi åt på donken så stack alla utom soumaya, andrea, mulki!
vi träffade några gammla klasskamrater, som vi földe efter hela dagen haha skiit kul. sen började dom prata med oss, så här va diskutionen:

killarna: varför följer ni efter oss för?
vi: eeh vah, vi ska hem till mig?
killarna: men du bor ju typ i farsta vid hästhagskolan
vi: eeeehm........ jaa.... jag har flyttat!
killarna: aaaha okej visst!

killarna: känner ni emma?
vi: ja
killarna: är hon fin?
jag: jaa?
killarna: är du lebb?
jag: eeh nej men vadå ska jag säga att hon e ful?


och sen började dom fråga och massor andra saker. det var riktigt pinsamt säger jag bara, jag menar dom var 10 st och vi var bara 3 för andrea gick hem!  och vi kände bara två st dära.
sen åkte vi till farsta och då var det tyå bråk i centrum? så vi kollade vad som hade hänt, det var polis bilar och allt. sen gick jag och soumaya hem och nu ska vi kolla på film och äta chili nötter! :P
god natt

Kommentarer
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: vad kul! :-) tack för du läser min blogg!

2010-03-05 @ 13:44:01
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Soumaya

loisa er blogg är tråkig för ni skriver aldrig nåt.

2010-03-06 @ 09:45:22
Postat av: Natalia

LOISA: GRATTIIIIIS!!!! <33

2010-03-12 @ 11:57:43
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: andrea

LOISA. kolla själv ppå alla inlägg vilka osm kommenterat. tyst. HHAAHAH. a men kolla på alla våra inlägg så får du väl se vilka som kommenteraty

2010-03-13 @ 21:55:06
URL: http://thetwofools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0